Share |
 0535 677 52 49 (Münür Hoca)   gercekbal@gmail.com   İletişim Formu
 Bal    Polen    Propolis    Karakovan  
Polen hakkında herşey, www.gercekpolen.com



Değerli Ziyaretçilerimiz,
2016 sezonu balımız tamamen tükenmiştir. İlginize teşekkür ederiz. 2017 Eylül dönemi için ön sipariş verebilirsiniz.
 
Ülkemizde çok az kişiye nasip olan, hiç bir şekilde katkı verilmeden üretilen ve standartların çok üzerindeki balımızı tercih etmiş olan tüm müşterilerimize teşekkür ediyoruz.
Saygılarımızla.


Müşterilerimiz ne diyor !

Gerçekçiler ne diyor..

İstikrarlı bir bal tüketicisi olarak piyasadan markalı ballardan satın alıp tüketirken, internette yapmış olduğum arama sonucu sitenizle ve sizlerle tanıştım.İlk fırsatta vermiş olduğum siparişim üzerinede balınız hakkında birşeyler söyleme gereği duydum.
Balınızı tattığımda yoğum bal kıvamının yanında ayrıca bir aroma tadı hissettim.Bu aroma tadı balınızdan tekrar tekrar yememe sebep oldu.Diğer tükettiğim markalı ballarda bu tadı alamamıştım.Tahminimce çiçeklerin o güzel tadı balınızda mevcut.Balınız oldukca leziz.Ayrıca petekli bal alma konusunda da tereddütlerim vardı.Balınızdan tattığımda peteğininde hemen ağızda eridiğini farkettim.Artık rahatlıkla balınızı tüketebilir ve herkese tavsiye edebilirim.
Ayrıca iletişim ve kargo sürecinde göstermiş olduğunuz ilgi ve alaka için,paketlemede göstermiş olduğunuz özen için Münür Bey ile Tarkan Bey e tekrar teşekkür etmek isterim.
İyi çalışmalar dilerim.

Ali Bakova ( 10.12.2010 – Ordu )

Merhaba
Ben bu siteyi tesadüfen gerçek doğal bal varmıdır diye araştırırken buldum.Öncelikle yorumları okudum aklıma yattı ve bal siparişi verdim.Ballar geçen gün elime ulaştı ve çok memnun kaldım işin aslı annem baldan anlar ve ovda çok beğendi hemen o gün 3 kilo daha sipariş verdim.İlk sipariş verdiğimde biraz tereddüt etmiştim acaba yazdıkları gibi çıkacakmı diye ama bal tatdıktan sonra bütün tereddütlerimiz gitti çok beğendik hatta balın içinden çiçek polenleri bile çıktı bu işte emeği geçen herkese çok teşekkür ediyorum gerçekten ellerine sağlık.Bundan sonra her sene istemeyi düşünüyoruz. Saygı ve sevgilerimle

Gülhayat Zeytun (24.09.2010 – Ankara)

——————————————————

İnternette gezinirken tesadüfen gördüm bu siteyi. Bal hakkındaki yazılanlar dikkatimi çekti. Öğretmenlerin bu işi yapıyor olması bana güven verdi, çünkü ben de emekli öğretmenim. Telefon açıp Münir Bey ile konuştum. Konuşma tarzı, ses tonu son derece samimi sanki aileden biriymiş gibiydi. Bir çıta bal sipariş ettim. Üç gün sonra çok güzel bir ambalaj içerisinde geldi. Balı açtım ve o gün tek başına yarım kilosunu yemiştim. Akşam eşim gelince o da çok beğendi. Ve Münir bey bana telefonda balı beğenmezseniz lütfen parasını göndermeyin demişti. Ürettikleri balın kalitesinden o kadar eminler ki bunu diyebiliyorlar. Parasını henüz bu gün yatıracağım ve hemen bir çıta bal daha isteyeceğim. Bize böyle nefis bir bal tattırdığınız ve dürüstlüğünüz için teşekkür ederim.

Rezzan Yıldız (21.12.2009)

———————————————

Önceki yıllarda 10 yıldan fazla arıcılık yapmış emekli bir coğrafya öğretmeni olarak diyorum ki: Münür Beyi öğretmen okulundan tanırım, ailece arıcılık uğraşılarının cok eskiye dayandığına dair hikayelerini dinlemişimdir. Otuz üç yıl sonra internetten ulaştığım arıcılık adresini(Suşehri- Kösedağ) doğrudan ziyaret ettim, ve gerçekten organik arıcılık yaptığına izlenimlerimle şahit oldum. Organik bal almak istiyorsanız güvenerek sipariş verebilirsiniz. Sağlıklı ve mutluluk dolu yıllar dilerim.

Mustafa ÜNAL (İSTANBUL – Beylikdüzü)  30.11.2009

———————————————

Selamlar Arkadaşlar;
 
Öncelikle hepinizin bayramını can-ı gönülden tebrik ederim. Münür Hocamın balı kesinlikle şu ana kadar yemiş olduğum ballardan tat ve nefaset yönünden bir hayli ayrılıyor. O keskin tadı ve rayihası kendini hemen belli ediyor. Açıkçası güzel bir yayla balı. Umarım Münür hocamın elinde bir çerçeve bal daha vardır da hocamdan alırız. Dostlara saygı ve selamlarımla,
 
Erkan Yıldız
Elektronik Mühendisi  27.11.2009

———————————————

Kızıma doğal bal ararken tesadüfen buldum bu siteyi ve açıkcası sparişim gelene kadar nasıl bir bal geleceği hakkında şüpheliydim. Ancak cidden nefis bir bal geldi. Dahada güzeli kızıma artık balı zorlamadan yediriyoruz. Ellerinize sağlık böyle bir lezzet ve şifa kaynağını ürettiğiniz için. Ne mutluyum ki artık gönül rahatlığı ile GERÇEK BAL alabileceğim bir adres var. Saygılarımla

Onur KARATAŞ (İzmir) 14.09.2009

———————————————

Tarkan Bey,

Balı aldık teşekkür ederiz.

Lezzetini begendik. Sitenizdeki gerçek bal testlerini yapmadık henüz fakat kıvamı, görünüşü ve tadı güzel. Gelen kargo da iyi paketlenmiş idi. Peteklerde herhangi bir bozulma yada ezilmeye rastlamadık. Özetle ürününüzden memnun kaldık.Teşekkür ederiz.

İlker KOÇYİĞİT (İstanbul) 23.08.2009

———————————————

Merhaba Tarkan Bey
Öncelikle göstermiş olduğunuz samimi, dürüst ve gerçekçi hizmet anlayışınızla dün ürün elime ulaştı. Ürünün duruşu zaten herşeyi gösteriyor tabi buna % 100 anlayabilmek için marketten alınan bal ile kıyaslamak gerekiyor ve bal gerçekten harika yıllar öncesinde çocukluğumda yediğimiz balı anımsattı tekrardan teşekkür ediyor iyi çalışmalar diliyorum…

Yaşar EMRE (İstanbul) 21.08.2009

———————————————

Bu siteyi ziyaret eden herkese içtenlikle ve mübalasız olarak doğru yerde olduklarını söylemek isterim. Ben bu siteden ulaştığım Demir bey ve oğlu Tarkan bey sayesinde bir çerçeve bal aldım. Balın doğallığını o zaman anladım.Ben ve ailem yılda 15-20 kg bal tüketicisiyim ama bu balı yedikten sonra diğer yediklerim ve aileme yedirdiklerimin ne kadar bal olduğu konusunda şüpheye kapıldım.Bu ürüne emek veren herkesten allah razı olsun, kolay gelsin.

Murat ÜRESİN  (İstanbul)  01.05.2009

———————————————

Sayın Tarkan Bey,
Sitenize tesadüfen rastladım. Sipariş verdim ve geçen gün bal adresime ulaştı. Kokusu, görünüşü ve tadı
çok güzel. Bitince tekrar sipariş vereceğim. Herkese tavsiye ediyorum.

Selamlar,
Hüseyin Mısırlı  Ankara, 25.03.2009

———————————————

Tarkan Bey Merhaba,
Urununuz cumartesi gunu elime gecti. Oldukca kaliteli ve lezzetli bir bal oldugunu soylemek istiyorum. Isitma testinde de daha once denedigimiz bircok bala gore cok daha basarili oldugunu soyleyebilirim. Kutu icinde uc sira olan balin ilk sirasi bu sabah itibariyla tukendi. Sizin de belirttiginiz gibi yakin cevremize bile olsa paylasmak konusunda cok istekli degiliz. Ellerinize saglik, cok tesekkur ederim. Umarim devaminda yeniden alisveris etme imkani bulabiliriz.
 
Selamlar,
Alper Yurdakul ( İstanbul )  23.03.2009

———————————————

Merhaba,
Tarkan Bey,
Kargo’yu dün teslim ettiler,
Tadı ve kokusu çok güzel,teşekkür ediyorum,
Bundan sonra da sizden taleplerim olacaktır,
Saygılarımla.
 
Erdal GÜLMEZ   ( İstanbul )  18.03.2009

—————————–

SAYGIDEĞER HOCAM.
SİZİNLE TANIŞTIĞIM İÇİN ÇOK MUTLUYUM.

BUNDAN BÖYLE SİZİNLE İRTİBATI KESMEYİP BAL İHTİYACIMI
SİZDEN TEMİN EDECEĞİM.
SİZE İNANIYORUM.
SİZE GÜVENİYORUM.
AMERİKAYA OĞLUMA VE GELİNİME GÖNDERMİŞ OLDUĞUM BAL ÇOK
BEGENİLDİ.
KISMET OLURSA NİSAN AYINDA GELECEKLER. SİZDEN MAYIS AYINDA  BAL İSTEYECEĞİM.
BÖYLE KALİTELİ BAL ÜRETTİĞİNİZ İÇİN SİZİ KUTLUYOR,SİZE
SAYGI VE HÜRMETLERİMİ SUNUYORUM.
SAYGILARIMLA.
ŞİNASİ İNANIR – ANKARA   10.03.2009

Etiketler: MainPage Main Content, Sivas Hakkında

Daha önce “Müşterilerimiz ne diyor !” yazısı için 3 yorum yapılmıştır.

  1. ASLI DERELİ MEMİŞ yorumladı:

    Merhabalar ben Ankaradan yazıyorum..Bal sirapişimizin kargosu dün elimize ulaştı,öncelikle Münür beye çok teşekkür ediyorum,ilgisi ve kargonun elimize 2 günde ulaşmasını sağladığı için.Balın lezzeti muhteşem, eşim ve ben çok beğendik.Biter bitmez yeniden sipariş edeceğiz ve tabiki her sene sonbahar döneminde bulmaya çalıştığımız balın adresini artık biliyoruz.Ve burada arkadaşlarımızı ve akrabalarımızı da sizlere yönlendireceğiz..Ellerinize sağlık böylesine güzel bal ürettiğiniz için..Umarım bu işi yıllarcaa yapmaya devam edersiniz.
    İyi günler yeniden görüşmek dileğiyle..

    ASLI DERELİ MEMİŞ
    ANKARA.

  2. M.Sinan K yorumladı:

    Bal uzmanı değilim ama balın kutusunu açınca yayılan hoş koku, tadınca ağızda bıraktığı güzel tad kesinlikle marketteki ballardan farklı olduğunu gösteriyordu.
    Münür Bey’e gösterdiği ilgi ve hızlı kargolama için teşekkür ediyorum.

  3. canel uyan yorumladı:

    oncelikle sunu soylemek isterim bu devirde malina bu kadar guvenen bir ureticiyle tanistigim icin cok sevindim uzun zamandir gercek ve kaliteli bal ariyordum cocuklugumuzda yedigimiz ballardan simdi marketlerde guvenip alamiyoruz her sey fabrikasyon turkler icin bazi ozel gidalarin orjinal dogal uretilmesi ne guzel
    basarilarinizin devamini dilerim
    saygilar

Yorum Yapabilirsiniz.